Verzending & Retouren
Verzendingen
Wij zullen alle bestellingen altijd zo snel mogelijk versturen tenzij anders om gevraagd is, dit is uiteraard altijd afhankelijk van de voorradigheid van de producten bij ons in de winkel
DHL Parcel (binnen Nederland)
DHL Parcel levert doorgaans de bestellingen af tussen 09:00 en 18:00. Wanneer u niet thuis bent om de zending aan te nemen dan zullen zij het een tweede keer aanbieden of uw bestelling bij één van hun Service Points afleveren waar u 7 dagen de tijd voor heeft om het op te halen. DHL Parcel bezorgt op alle dagen behalve zondag.
Als je ervoor kiest om je bestelling bij een ServicePoint te laten leveren dan wordt automatisch een ServicePoint in de buurt gekozen, als je een andere ServicePoint locatie wilt, dan kan je dat via de kanalen van DHL aanpassen nadat je hun e-mail hebt ontvangen. Indien een bestelling geannuleerd wordt nadat het al verzonden is zal van het te crediteren bedrag de gemaakte verzendkosten (doorgaans meer dan wat bij checkout is berekend) afgetrokken worden. Bij ontvangst weigering (zonder geldige reden) of niet ophalen van een ServicePoint betekent dit ook de retourkosten van de zending.
Retouren
Bent u niet tevreden met één van de producten, dan kunt u deze altijd retourneren door het terug te sturen naar ons (op eigen kosten) of langs te brengen mits de houdbaarheid van het product dit toelaat. Dit moet binnen 8 dagen bij ons aangemeld worden via email op info@happysuperstore.nl. U kunt producten op de volgende adressen retourneren:
Happy Superstore
Minderbroederssingel 23
6041 KH Roermond